مهاجرت به ایرلند

عناوین مهم این نوشته

شماره تماس مستقیم :

02191096120

آخرین نوشته های مهاجرت :

تماس با کارشناسان ( تماس - واتساپ ) :

مهاجرت به ایرلند از طریق سرمایه گذاری

امروزه مهاجرت به کشورهای مختلف برای داشتن سطح زندگی بالاتربه عنوان یکی از دغدغه‌های ما انسان‌ها تبدیل شده است. هر کس به دنبال کشوری با بهترین شرایط برای مهاجرت به ایرلند است. مهاجرت دلایل و انواع بسیاری دارد که ما قصد داریم در ابتدا آن‌ها را به شما توضیح دهیم و سپس به بیان دلیل روشنی که ایرلند را برای مهاجرت مناسب می‌کند بپردازیم چرا که برای بسیاری این سؤال مطرح است که آیا مهاجرت به ایرلند مناسب است؟ برای مهاجرت به ایرلند و یا هر کشور دیگری خوب است اطلاعاتی در مورد آن کشور و شرایط مهاجرت و گرفتن اقامت آن کشور داشته باشیم.

کشور ایرلند

کشور ایرلند جزیره‌ای است که در شمال غربی اروپا واقع شده است و یکی از کشورهای اتحادیه اروپا می‌باشد. پایتخت این کشور شهر دوبلین است. زبان مردم کشور ایرلند، ایرلندی و انگلیسی است. در این کشور بارندگی فراوان است و آب و هوایی معتدل دارد. و دین رسمی مردم این سرزمین مسیحی است. در مهاجرت به ایرلند خوب است که بدانیم  این کشور از لحاظ سطح زندگی و امکانات از رتبه بسیار بالایی برخوردار است به واسطه شرایط خوب زندگی مردم زیادی به دنبال کسب اقامت این کشور و مهاجرت به ایرلند هستند.

هزینه زندگی در کشور ایرلند مانند سایر کشورهای اروپایی بالا و گران است. و این کشور دارای اقتصادی نه چندان قوی می‌باشد و نظام حقوقی کشور ایرلند پارلمانی است. این کشور دارای دانشگاه‌های معتبر و سطح بالایی در اروپا می‌باشد و به عنوان یک کشور توریستی نیز مطرح است.

بسیاری از برندگان جوایز نوبل نیز از این کشور هستند و فرهنگی غنی دارد. شهرهای مهم این کشور عبارتند از گالوی – بلفاست – واترفورد و لیمریک. مردم ایرلند جزو شاداب‌ترین و سرزنده‌ترین مردمان جهان هستند و امید به زندگی بسیاری دارند. این مردم بسیار اهل گفت وگو و معاشرت هستند و تمایل دارند که با دیگران ارتباط برقرار کنند. این مردم بسیار به موسیقی زنده علاقه مند هستند و شما همواره صدای موسیقی را در همه جای شهر خواهید شنید.

انعام دادن در این کشور بسیار رواج دارد و گاهی اوقات مخصوصاً در رستوران‌ها انعام به صورت 10 درصد از صورت حساب شما محاسبه می‌شود. مردم ایرلند بسیار فرهنگی هستند و به کتاب خواندن علاقه مندند.  این کشور سرانه سالیانه مطالعه بسیاری دارد. به طور کلی باید بدانید که برای دانشجویان و دانش آموزان بین المللی بسیار آسان است و می‌توانند به راحتی در این کشور که مردمانی خونگرم دارد مشغول به تحصیل شوند.

مهاجرت به ایرلند

مهاجرت به ایرلند

در این دوران با توجه به این که مردم بنا به دلایل مختلفی مهاجرت می‌کنند با اتفاقات متفاوتی هم مواجه می‌شوند یعنی چه؟ فردی که در یک کشور بزرگ شده است و به اصطلاح وطنش یک کشور است بنا به دلایلی مانند تحصیل، کار، پذیرفته نشدن از جانب اجتماع در زمینه‌هایی مانند عقاید و شغل تصمیم می‌گیرد وطنی راکه در آن رشد کرده بود و بزرگ شده را ترک کند و به یک کشور دیگر مهاجرت کند. این فرد باید بداند که در آینده و در هنگامی که کشور خودش را ترک می‌کند چه مسائلی را در پیش رو خواهد داشت و چه مشکلاتی برای وی در یک کشور غریب پیش خواهد آمد و با آگاهی تمام نسبت به پیشامدهای ممکن تصمیم به مهاجرت بگیرد.

مثلاً همواره باید توجه داشته باشید که کودکان با مشکل چند زبانی در مهاجرت مواجه خواهند شد و بزرگسالان با مشکلات روانی بسیاری که ناشی از دوری از خانواده و وطن می‌باشد دست و پنجه نرم خواهند کرد. پس پیش از هرگونه اقدام در زمینه مهاجرت با یک روانشناس در این زمینه مشورت کنید و شرایط خود و خانواده‌تان را برای زمان مهاجرت بسنجید.

در ضمن شما باید توجه داشته باشید که مهاجرت انواع مختلفی دارد دسته‌ای از افراد که به دلیل کار به صورت روزانه مهاجرت می‌کنند و دسته‌ای که به صورت چند ساله و برای تحصیلات و کار به صورت موقت مهاجرت می‌کنند اما ما قصد دارید در این مقاله به مهاجرت به ایرلند به صورت دائم بپردازیم و فرض را بر این می‌گذاریم که شما قصد دارید برای زندگی دست به مهاجرت به ایرلند بزنید.

انواع مهاجرت به ایرلند

برای اخذ ویزای کاری در کشور ایرلند دو روش وجود دارد. 1- در این روش شما باید در آگهی‌هایی که نیاز به فردی در تخصصی خاص و یا حرفه‌ای خاص است پذیرفته شوید. این آگهی معمولاً به صورت هر 3 ماه یک بار در کشور ایرلند و بعد در اتحادیه اروپا چاپ می‌شود. اگر در این آگهی فرد مورد نظر از این کشورها انتخاب و پیدا نشد شما باید در زمانی که این آگهی چاپ می‌شود اقدام کنید و اگر شرایط موجود در این آگهی را داشتید و پذیرفته شدید می‌توانید برای اخذ ویزای کشور ایرلند اقدام کنید و موفق به مهاجرت به ایرلند شوید. دریافت دعوت نامه کاری از طرف شخصی که در این کشور دارای شرکتی معتبر است و شرایط کاری مطلوبی را در این کشور دارد به مهاجرت به ایرلند کمک می کند .

انواع مهاجرت به ایرلند

مهاجرت به ایرلند از طریق ازدواج

شما از طریق ازدواج نیز می‌توانید موفق به مهاجرت شوید به این صورت که با یکی از اتباع این کشور ازدواج کنید و شهروند کشور ایرلند شوید. مشروط به اینکه حداقل 1 سال قبل از اینکه درخواست شهروندی این کشور را داده باشید در این کشور زندگی کرده باشید. و هچنین مدت زمان 3 سال از ازدواج شما گذشته باشد و یا اینکه قبل از اینکه با کسی ازدواج کنید حداقل به مدت 2 سال در این کشور زندگی کرده باشید.

مهاجرت به ایرلند از طریق پناهندگی

یکی دیگر از روش های مهاجرت به ایرلند که شرایط سختی را خواهید داشت پناهندگی به این کشور می‌باشد که ما این روش اقامت را به شما توصیه نمی‌کنیم. چون روشی است که ریسک بالایی دارد و با مهاجرت از طریق پناهندگی مدت زمان زیادی زمان می‌برد تا شما بتوانید اقامت از طریق پناهندگی را دریافت کنید و در این مدت زمان شما شرایط سختی را خواهید داشت چون اجازه و امکان هیچ نوع فعالیتی را در این مدت زمان نخواهید داشت و از هیچ کدام از امکانات رفاهی این کشور بهره مند نخواهید بود. ما مهاجرت به ایرلند را از طریق پناهندگی به شما توصیه نمی کنیم.

مهاجرت به ایرلند از طریق تولد

شما به واسطه تولد فرزندتان در کشور ایرلند نیز می‌توانید اقامت این کشور را داشته باشید. بدین صورت که اگر فرزند متولد شده در این کشور از پدر و مادر ایرلندی نیز نباشد به واسطه تولد فرزند خود در خاک این کشور اجازه اقامت در این کشور را دریافت خواهید کرد و از حقوق شهروندی مردیم این سرزمین بهره مند می شوید.

مهاجرت به ایرلند از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به ایرلند از طریق سرمایه گذاری

شما از طریق سرمایه گذاری در کشور ایرلند به دو روش می‌توانید به کشور ایرلند مهاجرت کنید. روش اول: در این روش شما با خرید اوراق قرضه در بازار سهام این کشور می‌توانید موفق به مهاجرت شوید ولی باید توجه داشته باشید که  شما به مدت زمان 5 سال برای کسب اقامت این کشور از این طریق نیاز دارید. روش دوم: شما با داشتن چند شریک کاری در کشور ایرلند وثبت شرکت در این کشور موفق خواهید شد.

مزایای مهاجرت به ایرلند

  • شما می‌توانید به راحتی و بدون مشکل به 145 کشور دنیا سفر کنید.
  • شما می‌توانید از تمام امتیازاتی که متعلق به کشورهای عضو شنگن است بهره مند شوید.
  • با دریافت اقامت این کشور هیچ گونه شرایط سنی خاصی ندارد.
  • با در دست داشتن اقامت کشور ایرلند شما به راحتی می توانید ویزای کانادا و انگلیس و آمریکا را دریافت کنید.
  • شما برای گرفتن اقامت کشور ایرلند نیازی به تسلط بر زبان خاصی ندارید.
  • می‌توانید در هر کدام از کشورهای عضو شنگن مشغول به کار شوید.
  • به واسطه داشتن اقامت ایرلند می‌توانید تمامی عملیات بانکی و افتتاح حساب و فعالیت‌های بانکی را در کشورهای عضو شنگن انجام دهید.
  • از تمامی امکانات پزشکی و رفاهی می‌توانید بهره مند شوید.
  • و بسیاری مزایا و ویژگی‌های دیگر که در حوصله این بحث نمی‌گنجد.

سایر نوشته های مهاجرت :

مهاجرت به قبرس

مهاجرت به قبرس

قطعاً برای مهاجرت به قبرس یک سری سؤالات در ذهنتان نقش بسته است که شاید بهتر باشد به سادگی مورد بررسی قرار بگیرد مهاجرت به

مطالعه »
دلایلی مهاجرت به برزیل

مهاجرت به برزیل

اگر تصمیم دارید در آینده نزدیک برای کار و تحصیل به برزیل سفر کنید یا این کشور را برای ادامه زندگی انتخاب کرده اید این

مطالعه »
مهاجرت به انگلیس

مهاجرت به انگلیس

مهاجرت به نگلیس برای اقامت دائم و یا موقت را می توانید به کارشناسان ما در سایت مذکور بسپارید. روش های مختلفی برای این نوع

مطالعه »
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام کارشناس :
آتنا الوند
نام کارشناس :
فرهان مسعودی
نام کارشناس :
رها قلاوند