تور نمایشگاهی صنعت آلومینیوم

عناوین مهم این نوشته

شماره تماس مستقیم :

02191096120

آخرین نمایشگاه ها :

تماس با کارشناسان ( تماس - واتساپ ) :

تور نمایشگاهی صنعت آلومینیوم ، توری می باشد که تمامی کارشناسان، محققان، مهندسان و… را از سراسر جهان دور هم جمع می کند و برای تولید محصولات آلومینیومی ایده ها و مضرات و حتی جدیدترین دستاورد ها و محصولات ساخته شده تا به امروز را در کنار هم جمع می کند.تا با یکدیگر تبادل علمی و تجاری داشته باشند.

تورهای نمایشگاهی در صنعت آلومینیوم

معمولاً موضوعات هر نمایشگاهی می تواند به بخش های مختلفی تقسیم بندی شود و هر نمایشگاهی بخشی از این صنعت را در بر بگیرد. تولیدات آلومینیومی در تور نمایشگاهی صنعت آلومینیوم شامل بخش های متعددی می شود از جمله این بخش ها می توان به: بسته بندی های آلومینیومی، شمش آلومینیوم، آلیاژهای آلومینیومی و مواد اولیه آن، انواع سازه های آلومینیومی، ساخت و ساز های آلومینیومی، آلومینیوم و کاربردش در صنعت ساختمان، وسایل آلومینیومی برای صنعت و حمل ونقل، ساخت و تولید ماشین آلات و تجهیزات آلومینیومی، تجهیزات مخابراتی، وسایل برقی خانگی، کالاها و محصولات جزئی و کلی می باشد. در نهایت نیز می توان به ارائه برخی نرم افزارها و اپلیکیشن های کاربردی در این زمینه نیز اشاره نمود.

هدف از برگزاری تور نمایشگاهی صنعت آلومینیوم چیست؟

هدف از برگزاری تور نمایشگاهی صنعت آلومینیوم تبادل اطلاعات و استفاده آن به صورت بهینه است. افراد متخصص و سرمایه گذار از سراسر دنیا برای دیدن و به اشتراک گذاشتن آخرین و جدید ترین دستاورد های علمی  اکتشافات به دور هم جمع می شوند. اگر شما هم جزء افرادی هستید که قصد شرکت در این تور های نمایشگاهی را دارید باید در نظر داشته باشید که گرفتن ویزای نمایشگاهی 14 روز اداری طول می کشد. 

موضوعات تور نمایشگاهی صنعت آلومینیوم در سراسر جهان

تور نمایشگاهی صنعت آلومینیوم معمولاً در کشور های توسعه یافته و یا در حال توسعه مثل کشور هایی نظیر: آلمان، چین، استامبول، یونان، روسیه، هند و… برگزار می شود. در نمایشگاه صنعت آلومینوم که میزبان آن افراد زیادی از سراسر دنیا است، موضوعاتی از قبیل: کشتی ها و آلومینیوم ها در پیشرفت ساختن آن ها، دنیای هوا و فضا و ارتباطش با وسایل و ساختار های آلومینیومی، جدید ترین و مهم ترین ماشین آلات آبکاری، رنگ و دنیای آلومینوم، دستگاه ها و ایده های بازیافت آلومینیوم، قطار و صنعت راه آهن، دنیای قالب سازی، مواد اویه ساخت و تولید مواد آلومینیومی، کامپوزیت ها، الکترود ها، لوله های آلومینیومی، ریخت گری و … می باشد.

امکانات تور نمایشگاهی صنعت آلومینیوم

تورهای نمایشگاهی صنعت آلومینیوم خدمات و امکانات بسیاری برای شرکت کننده هایش فراهم می کند و در این میان می توان از جمله این خدمات ویژه ای را نام برد که در ذیل به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • امکان بازدید حضوری و غیر حضوری از تولید کننده های محلی
  • گشت های ویژه درون شهری برای اعضای تور نمایشگاهی صنعت آلومینیوم
  • اهدای بیمه مسافری برای اعضای تور نمایشگاهی صنعت آلومینیوم
  • کارت ورود به نمایشگاه صنعت آلومینیوم
  • تهیه بلیط برای اعضای تور نمایشگاهی صنعت آلومینیوم
  • خدمات ویژه برای اخذ ویزای شینگن، مخصوص اعضای تور نمایشگاهی صنعت آلومینیوم
  • تراسفر های فرودگاهی ونمایشگاهی برای اعضای تور
  • رزرو هتل های 4 تا 8 ستاره در مراکز شهر به همراه صبحانه، ناهار و شام

دعوتنامه نمایشگاهی برای نمایشگاه صنعت آلومینیوم

همانطور که می دانید کشور های اروپایی نظیر هلند که میزبان بسیاری از تور نمایشگاهی صنعت آلومینیوم می باشد مستلزم دعوتنامه می باشد. دعوتنامه سند یا مدرکی است که افراد از شخص یا شرکتی دریافت می کنند تا برای اهدافی نظیر: مسافرت، تحصیل، کار، ازدواج و یا شرکت در نمایشگاه های بین المللی می باشد. دعوتنامه فرآیند صدور ویزا را راحت تر می کند، هر چند که تمامی مدارک و اسناد شما باید مورد تأیید سفارت باشد.

مدارک لازم برای دریافت تور نمایشگاهی صنعت آلومینیوم

کلیه مدارک مورد نیاز برای نمایشگاه صنعت آلومینیوم باید به انگلیسی ترجمه شده باشد و اصل آن هم به همراه مراجعه کننده باشد.همچنین این مدارک باید مورد تأیید دادگستری و امور خارجه باشد .در ادامه لیست مدارک مورد نیاز برای برگزار کننده تور نمایشگاهی صنعت آلومینیوم را توضیح خواهیم داد پس با ما همراه باشید .

نکته: ممکن است نیاز و ضرورت برخی مدارک در کشور های مختلف متفاوت باشد.

  • گذر نامه قبلی به همراه گذر نامه اصلی .صدور گذر نامه برای هر فرد ضروری می باشد. مدت اعتبار گذرنامه باید حداقل 6 ماه بعد از تاریخ ورود باشد.
  • مدارکی مثل عکس پرسنلی و شخصی با توجه به خواسته کشور میزبان تهیه شود. معمولا این عکس با ابعاد 5/3 *5/4 و تمام رنگی و تعداد 6 عدد است. نکته مهم این است که عکس ها باید دارای زمینه سفید باشند و رخ فرد بدون خنده و بدون عینک کاملا واضح و مشخص باشد.
  • اصل شناسنامه فرد و ترجمه آن به همراه 3 سری کپی از تمام صفحات شناسنامه که مورد تأیید از سفارت است برای برگزار کننده تور نمایشگاهی صنعت آلومینیوم ضروری است.
  • گواهی بانکی به همراه مهر و امضا و ترجمه گواهی حساب بانکی برای افراد تور نمایشگاهی صنعت آلومینیوم نیاز است.
  • گزارش کامل و کارکرد سه ماه اخیر حساب های جاری افراد تور نمایشگاهی صنعت آلومینیوم.
  • ارائه گردش مالی و گردش حساب به زبان انگلیسی با مهر و امضای شعبه بانک که حداقل موجودی حساب باید برای افراد تور نمایشگاهی صنعت آلومینیوم 500000000 ریال باشد البته این مبلغ برای کشور های مختلف متفاوت می باشد.
  • اصل سند مالکیت به همراه ترجمه سند مالکیت
  • مدرک شغلی با اصل سند و ترجمه مورد تأیید سفارت ( برای مثال پزشک، پروانه مطب پروانه دائم پزشکی، کارت نظام پزشکی و دانشنامه تحصیلی) برای سایر مشاغل مدارک خاص خودشان نیاز است.
  • تمامی مدارک باید روی کاغذ A4 ودر یک نسخه کامل ارائه شود.

کشورهای برگزار کننده تور نمایشگاهی صنعت آلومینیوم

تور نمایشگاهی صنعت آلومینیوم هر ساله و با توجه به مناسبت های گوناگون در کشورهای مختلفی برگزار می شود. اما کشورهای پیشرویی که در زمینه تور نمایشگاهی صنعت آلومینیوم فعالیت بیش تری دارند کشور های دبی- چین- آلمان_اسپانیا- ایتالیا و سایر کشور های اروپایی می باشد. در این میان می توان کشور چین و شهر شانگهای را بزرگترین برگزار کننده نمایشگاه بین المللی آلومینیوم دانست که بیش از 500 غرفه دار از 30 کشور جهان در آن شرکت می کنند. در این میان می توان گفت که هر کشور می تواند برگزار کننده تور های نمایشگاهی به صورت انفرادی و گروهی باشند.

تور نمایشگاهی انفرادی یا گروهی

در این نوع نمایشگاه ها یک کشور به تنهایی می تواند نمایشگاه را برگزار کند و میزبان دیگر صنعتگران از سراسر جهان باشد و یا اینکه چند کشور با هماهنگی در یکی از کشورها نمایشگاه مورد نظر خود را برگزار می کنند و مسئولیت میزبانی از دیگر کشورها را برعهده می گیرند. شاید به جرأت بتوان گفت نمایشگاه های گروهی بازدهی بیشتری خواهند داشت و از آنجایی که با همکاری چندجانبه برگزار می شوند اغلب باشکوه تر بوده و مخاطبان بیشتری را در بر دارند. از این رو قبل از انتخاب تور نمایشگاهی صنعت آلومینیوم می توانید از سوی مجری تور مورد نظر از انفرادی یا گروهی بودنش اطلاعاتی کسب کنید.

تقویم تور نمایشگاهی صنعت آلومینیوم

این تور ها معمولاً با توجه به تقویم میلادی و خارج از ایام تعطیل مثل کریسمس برگزار می شود. دوره برگزاری این تور ها معمولاً از 4 روز تا 15 روز می باشند و برنامه و چارت مشخصی قبل از اقامت در هتل به شما ارائه می دهند که می توانید بر اساس آن برنامه ریزی خوبی برای سفر خود داشته باشید.

مزیت شرکت در تور نمایشگاهی صنعت آلومینیوم

اگر با هدف توسعه و استفاده از فرصت های مختلف در تور نمایشگاهی صنعت آلومینیوم شرکت شود، کمک بسیار زیادی در زمینه کارآفرینی و اشتغال برای جوانان، ایجاد بستر مناسب برای سرمایه گذاری امن و پر بازده می باشد. علاوه بر تمامی این مزایا می توان جدید ترین موضوع های علمی, جدید ترین دستگاه های آلومینیومی و… را وارد کشور کرد. گرفتن ایده های نو از دیگر تولیدکنندگان خارجی در سراسر جهان، حضور در سمینارهای آموزشی، برندسازی، عرضه محصولات کشور و یا شروع واردات و صادرات محصولات مختلف در این زمینه نیز امکانی دیگر را برای توسعه صنعت آلومینیوم هر کشوری فراهم می کند که حضور در این نمایشگاه ها را الزامی کرده است.

خدمات ارائه شده توسط مجریان نمایشگاه صنعت آلومینیوم

مجریان مستقیم نمایشگاه صنعت آلومینیوم برای شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان در این تور خدمات ویژه و بسیار خوبی را فراهم می کند. از جمله این مزایا می توان به رزرو و اقامت در هتل های سرشناس و معتبر در کشور میزبان اشاره نمود. اخذ بلیط رفت و برگشت هواپیما، ارائه بیمه مسافرتی، امکان ترانسفر درون شهری، تهیه کارت ورودی، اخذ ویزای کشور میزبان، اجاره اتومبیل، خدمات CIP، امکانات تفریحی و گردشگری در کشور مورد نظر و همچنین بازدید از برجسته ترین کارخانه های مرتبط با نمایشگاه صنعت آلومینیوم از دیگر خدمات ارائه شده توسط مجریان این تور می باشد.

خدمات ارائه شده برای غرفه داران در نمایشگاه

مجریان این تور نمایشگاهی علاوه بر ارائه خدمات برای بازدیدکنندگان از تور مورد نظر، خدماتی ویژه را نیز برای غرفه داران و شرکت کنندگان در این تور نمایشگاهی در نظر گرفته اند. از این رو اگر شما نیز قصد برندسازی و ایجاد غرفه در نمایشگاه مورد نظر خود را دارید و اطلاعاتی در این زمینه نداشته می توانید با مراجعه به آژانس های معتبری که در این زمینه به شما خدمات ارائه می دهند، در پیشبرد اهداف خود سرعت و  بهبود بیشتری ببخشد. از جمله خدمات ارائه شده برای افرادی که می خواهند در نمایشگاه مورد نظر غرفه داشته باشند، می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • مشاوره در زمینه شرکت در نمایشگاه
  • درخواست اخذ غرفه
  • تأمین نیروی انسانی جهت غرفه سازی و همیاری در دوره نمایشگاه
  • ارائه تبلیغات گسترده
  • تهیه تجهیزات لازم
  • حمل و نقل کالا
  • انتقال وجه
  • تنظیم قرارهای کاری و جلسات
  • و…

نکاتی درباره قیمت و هزینه تور نمایشگاهی صنعت آلومینیوم

هزینه و قیمت تور نمایشگاهی صنعت آلومینیوم به کشور میزبان، مدت اقامت، درجه ی هتل، هزینه های گشت و گذار و در کل خدماتی که شما برای سفر خود انتخاب می کنید، بستگی دارد.

یکی از سوالاتی که برای شما شاید پیش بیاید این است که آیا این تور از کیفیت لازم برخوردار است یاخیر. شما می توانید با کمی تحقیق متوجه شوید که در تور مورد نظر چه کشور هایی شرکت می کنند و تعداد کشور های پیشرفته تر در این زمینه چقدر است. همچنین می توانید از نام و مشخصات افراد برجسته ی علمی شرکت کننده مطلع شوید. از طرفی دیگر انتخاب مجری تور نیز می تواند در هزینه های سفر شما مؤثر باشد. لذا قبل از هر کاری بهتر است از طریق آژانس های مسافرتی معتبر تور مورد نظر خود را رزرو نمایید.

از طرفی دیگر انتخاب تور مورد نظر از سوی شما به عنوان بازدیدکننده و یا شرکت کننده (غرفه دار) در نمایشگاه می تواند به دلیل ارائه خدمات متفاوت دارای هزینه و قیمت های متفاوتی نیز باشد.

تور نمایشگاهی صنعت آلومینیوم در آلمان و چین

آلمان یکی از کشور های برگزار کننده تور نمایشگاهی صنعت آلومینیوم است. این کشور در حال پیشرفت در زمینه های مختلف برای دستاورد های آلومینیومی است و توانسته تورهای زیادی را برای تمام کشورهای جهان برگزار کند و میزبان بسیاری از نام آوران در این زمینه باشد.

از آنجایی که چین از جمله کشورهای پیشرو در صنعت آلومینیوم است، لذا با برگزاری نمایشگاه های بین المللی صنعت آلومینیوم فرصتی را ایجاد کرده تا پیشروان این صنعت از سراسرجهان گرد هم آمده و با مدرن ترین روش های فرآوری سازی، این فلز باارزش را در صنایع مختلف به کار ببرند. در این میان افرادی که قصد شرکت در این نمایشگاه را دارند می توانند از فرصتی خوب برای برندسازی و گسترش بازار خود استفاده کنند.

جالب است بدانید برای کمک به تولیدکنندگانی که به جهت کسب اطلاعات بیشتر در این صنعت، در نمایشگاه حضور بعمل رسانیده اند، یک برنامه کنفرانس و سمینار جامع و مفید برگزار شده و پیشرفت های فنی در این زمینه را برایشان شفاف سازی می کنند. از طرفی دیگر به جهت آموزش بهتر در این زمینه بازدید کنندگان می توانند از تورهای ویژه که بخش های مختلف صنعت آلومینیوم را تشکیل می دهند بازدید کرده و با کوله باری پربارتر از سفر به کشور خود برگردند.

بهترین زمان رزرو اینترنتی تور نمایشگاهی صنعت آلومینیوم

اغلب مجریان تورهای نمایشگاهی، آژانس های مسافرتی خواهند بود. علاوه بر روش سنتی حضوری برای اطلاع در زمینه تورهای نمایشگاهی و رزرو این تورها، رصد سایت های معتبر در این زمینه و رزرو تور نمایشگاهی مورد نظر به روش اینترنتی مورد توجه بسیاری از شرکت کنندگان است. صنعتگرانی که به دنبال رزرو و خرید تور نمایشگاهی صنعت آلومینیوم هستند می توانند با مراجعه به سایت های آژانس های مسافربری معتبر و مجریان مستقیم این تورها، اطلاعات لازم در این زمینه را کسب نموده و سپس با توجه به شرایط مالی و خدمات ارائه شده توسط مجری تور، تور مورد نظر را انتخاب و رزرو نمایند. در این روش علاوه بر سهولت انجام خرید تور، می توانید در هر زمان و مکانی برای رزرو اقدام نموده و در برخی موارد نیز از تخفیفات ویژه ای نیز برخوردار شوید.

سایر نمایشگاه ها :

تور نمایشگاهی چین

تور نمایشگاهی چین

تور نمایشگاهی چین در شهر گوانگجو برگزار می شود. گوانگجو از دسته شهرهای مشهور در جهان است که خیلی از افراد این شهر را به

مطالعه »
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام کارشناس :
آتنا الوند
نام کارشناس :
فرهان مسعودی
نام کارشناس :
رها قلاوند