بورسیه تحصیلی انگلیس

عناوین مهم این نوشته

شماره تماس مستقیم :

02191096120

آخرین نوشته های بورس تحصیلی

تماس با کارشناسان ( تماس - واتساپ ) :

تحصیل در کشور انگلیس

امروزه تحصیل در خارج از کشور رویای همه افراد بخصوص قشر جوان و تحصیل کرده شده است. کشور انگلیس نیز یکی از کشورهایی است که افراد زیادی متقاضی ادامه تحصیل در آن هستند. دولت انگلیس نیز با در نظر گرفتن این موضوع شرایط اخذ بورسیه تحصیلی انگلیس را برای متقاضیان تحصیل در این کشور فراهم کرده است.

بورسیه تحصیلی انگلیس راه را برای متقاضیان تحصیل در انگلیس هموار کرده است و شرایط بسیار مناسبی را برای تحصیل فراهم کرده است. ما نیز در این راستا تمام تلاش خود را می کنیم تا اطلاعات کافی در زمینه اخذ بورسیه تحصیلی انگلیس و تحصیل در این کشور ارائه دهیم. شما نیز اگر می خواهید اطلاعات کافی در این زمینه دریافت کنید وکلا و مشاورین مجرب ما آماده پاسخگویی به شما درباره بورسیه تحصیلی انگلیس هستند.

کشور انگلیس

کشور انگلیس در جزیره بریتانیای کویر قرار دارد. این کشور توسط دریای ایرلند، دریای شمال و اقیانوس اطلس محاصره شده است. در جایی که کشور انگلیس قرار دارد می توانید کوه ها، تپه ها، جنگل ها، رودخانه ها و دریاچه ها را ببینید. کشور انگلیس به اروپا نزدیک می باشد و جز کشورهای سبز و سردسیر محسوب می شود. این کشور کوچک است و جمعیت نسبتا خوبی دارد. واحد پول کشور انگلیس پوند است که یکی از مهم ترین ارزهای جهان محسوب می شود. البته باید بدانید که زبان رسمی این کشور انگلیسی است و مردم به این زبان صحبت و تحصیل می کنند.

وقتی تصمیم به تحصیل در این کشور را می گیرید بهتر است با آداب و رسوم آنها نیز تا حدی آشنا شوید، تا که بتوانید یک زندگی خوب و سالم داشته باشید. مردم انگلیس در نگاه اول مردمی کم حرف و عصبی به نظر می آیند؛ اما این گونه نیست آنها افرادی مهربان و خوش برخورد هستند و به افراد مهاجر و خارجی احترام می گذارند.

یکی از رسوم این کشور این است که در زمان برخورد حتما باید با تمام افراد از جمله کودکان دست بدهید. در زمانی که نام فردی را صدا می زنید باید از نام خانوادگی استفاده کنید ولی در روابط دوستانه می توانید از القاب و نام کوچک نیز استفاده کنید. در نحوه لباس پوشیدن نیز مردم انگلیس قوانین خاصی را رعایت نمی کنید البته براساس مکانی که در آن ظاهر می شوند لباس های رسمی و غیر رسمی می پوشند.

تحصیل در کشور انگلیس

امروزه تحصیل در کشور انگلیس و برخوداری از امکانات تحصیلی آنها رویای همه افراد شده است. دانشگاه های کشور انگلیس از زمان های گذشته تا به امروز بهترین خدمات آموزشی را برای محصلین خود و افراد متقاضی بورسیه تحصیلی انگلیس فراهم کرده اند. در اکثر موارد دانشگاه های این کشور تحت نظارت سازمان آموزشی قرار دارند تا بر طبق اصول و استانداردها کار کنند.

پس اگر شما نیز تصمیم به اخذ بورسیه تحصیلی انگلیس دارید و می خواهید در یکی از دانشگاه های این کشور تحصیل کنید، می توان گفت بهترین انتخاب را انجام داده اید و می توانید از بهترین دانشگاه ها استفاده کنید. چون کشور انگلیس دارای بهترین دانشگاه ها در سطح جهانی است. در هر مقطعی که بخواهید از کارشناسی گرفته تا دکتری، دانشگاهی مناسب با رشته خود خواهید یافت.

چند دانشگاه این کشور شامل: آکسفورد، دانشگاه کینگستون، دانشگاه منچستر، دانشگاه کالج لندن، دانشگاه سادتهمپتون، دانشگاه بریستول، دانشگاه باکینگهام، دانشگاه ناتینگهام و … است. در دانشگاه های انگلیس می توانید از بهترین شرایط تحصیلی برخوردار شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر از دانشگاه های منتخب انگلیس و شرایط تحصیل در آنها با مشاورین و وکلای حقوقی ما تماس بگیرید و از بهترین فرصت های تحصیلی استفاده کنید.

تحصیل در کشور انگلیس

اخذ بورسیه تحصیلی انگلیس

یکی از مهم ترین چیزهایی که درباره اخذ بورسیه تحصیلی انگلیس باید دانست این است که این بورسیه تنها به افرادی داده می شود که درخواست اخذ بورسیه تحصیلی انگلیس خود را به مراکز ارائه دهنده بورس تحصیلی در کشور انگلیس واگزار کنند. این کشور این بورسیه را تنها به دلیل فقدان مالی شما نمی دهد، شما این بورسیه را فقط بخاطر اینکه در کشورهای جهان سوم زندگی می کنید و واجد شرایط بورسیه تحصیلی انگلیس هستید دریافت نمی کنید، بلکه شما باید تمام توانایی و صلاحیت های لازم برای اخذ بورسیه تحصیلی انگلیس را نشان دهید. یعنی باید نشان دهید لیاقت بورسیه تحصیلی انگلیس را دارید.

شرایط اخذ بورسیه تحصیلی انگلیس

ممکن است شما واجد شرایط اخذ بورس باشید و باید مواردی را به پروند خود اضافه کنید. ما مواردی را در مورد اخذ بورسیه تحصیلی انگلیس به شما ارائه می دهیم.

  • وقتی شما موسسه ای را برای بورس انتخاب می کنید و از آن می خواهید بورس بگیرید، باید در رده سنی مورد نیاز آنها باشید. بیشتر بورس از موسساتی در رده سنی خاص داده می شود.

  • در هر مقطعی که می خواهید درخواست اخذ بورس را بدهید باید ریز نمرات رشته تحصیلی سال های گذشته خود را به همراه ترجمه همراه داشته باشید.

  • در زمان تحصیل، آنها برنامه ای برای شما تعیین می کنند، باید به آن برنامه بطور کامل تعهد داشته باشید.

  • گاهی اوقات برای تحصیل در رشته خود باید مدارک TOFFLE و IELTS ارائه دهید.

  • بهتر است در هنگام درخواست بورس یک برنامه تحصیلی داشته باشید.

  • بیشتر اوقات بورس بر اساس نمرات و معدل بالا داده می شود بهتر است این شرط را رعایت کنید.

  • افرادی که قادر به ارائه مقالات علمی و تالیفی هستند، فرصت بیشتر برای دریافت بورسیه تحصیلی انگلیس دارند.

مدارک لازم برای اخذ بورسیه تحصیلی انگلیس

در زمان درخواست ویزا برای تحصیل در کشور انگلیس باید مدارکی را به همراه داشت. این مدارک شامل:

  • اصل شناسنامه به همراه کپی از آن و ترجمه این مدارک

  • ارائه کارت ملی به همراه کپی با ترجمه این مدرک

  • به همراه داشتن ریز نمرات مدرک تحصیلی مقطع قبلی به همراه ترجمه این مدرک

  •  مدرک گواه بر عدم سوء پیشینه قبلی در کشور

  • نامه پذیرش دانشگاه مورد نظر

  • فرم ویزای تحصیلی

  • ارائه پاسپورت به همراه کپی

  • عکس 4*3

  • و ارائه مدارکی مبنی بر سلامت شخص می باشد.

انواع بورسیه تحصیلی انگلیس

همانطور که می دانیم دولت دو نوع بورسیه را به متقاضیان ارائه می دهد این دو نوع بورسیه، بورسیه Chevening و بورسیه Commonwealth یا همان مشترک المنافع است. ما درباره هر کدام از این بورسیه ها مختصرا توضیح می دهیم.

مدارک لازم برای اخذ بورسیه تحصیلی انگلیس

بورسیه Chevening

یکی از بورسیه هایی که افراد متقاضی بورسیه تحصیلی انگلیس خواهان دریافت آن هستند، بورسیه Chevening است. این یکی از بورسیه های تحصیلی دولتی است که برای دانشجویان برتر دنیا در نظر گرفته شده است و تنها به کسانی داده می شود که شرایط اخذ این بورسیه را داشته باشند. معمولا این نوع بورس به مدت یک سال برای دوره فوق لیسانس داده می شود.

این بورسیه تمامی شهریه های دانشگاه و هزینه های زندگی فرد محصل را می دهد و البته فقط برای فرد متقاضی و هزینه های ضروری آنها است و شامل همراه نمی شود. این نوع بورسیه تحصیلی انگلیس مورد قبول تمامی دانشگاه های این کشور است. این بورسیه هر ساله حدودا به 1500 نفر در سرتاسر دنیا داده می شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این بورسیه با وکلای حقوقی ما تماس بگیرید.

افراد واجد شرایط بورسیه Chevening

  • یکی از شهروندهای کشور های مورد تائید این بورسیه باشید

  • این افراد باید مدرک لیسانس داشته باشند و هیچ مانعی برای تحصیل در مقطع فوق لیسانس را نداشته باشند

  • این افراد متقاضی بورسیه تحصیلی انگلیس باید پس از 2 سال تحصیل به کشور خود بازگردند

  • مدرک زبان انگلیسی باید داشته باشند

  • این افراد حداقل 3 سال سابقه کارداشته باشند و مدارک خود را ارائه کنند

بورسیه Commonwealth یا همان مشترک المنافع

این نوع بورسیه برای افرادی داده می شود که از کشورهایی درخواست بورسیه کرده اند که جز کشورهای مشترک المنافع هستند. این افراد متقاضی بورسیه تحصیلی انگلیس باید قصد ادامه تحصیل در مقاطع فوق لیسانس و دکتری در این کشور را داشته باشند. این نوع بورس توسط دپارتمان توسعه بین الملل بریتانیای کبیر حمایت می شود و این سازمان آن را سازماندهی می کند.

این نوع بورسیه تحصیلی انگلیس شامل هزینه سفر به این کشور، هزینه آزمون های مورد نیاز، هزینه های شخصی فرد متقاضی بورس و تمامی هزینه های زندگی در انگلیس را فراهم می کند. این نوع بورسیه سالیانه به 300 نفر داده می شود. کشور ما جزء کشورهای مشترک المنافع نیست و نمی تواند از این بورسیه برخوردار شوید.

بورسیه تحصیلی دانشگاه کمبریج

این نوع بورسیه تحصیلی انگلیس که توسط دانشگاه کمبریج به افراد متقاضی داده می شود مختص افراد نخبه ای است که در خارج از انگلیس زندگی می کنند. این افراد می توانند در مقطع فوق لیسانس و دکتری در این دانشگاه تحصیل کنند. این نوع بورسیه تحصیلی انگلیس تمامی هزینه های تحصیل و تمامی هزینه های زندگی را به خود اختصاص می دهد.

بورسیه دانشگاه آکسفورد

دانشگاه آکسفور این بورسیه را در سال 1902 به افراد متقاضی ارائه داد. این بورسیه تحصیلی انگلیس تمامی مخارج دانشجویان را به عهده می گیرد. این هزینه ها شامل هزینه های زندگی، هزینه تحصیل، هزینه بیمه و البته هزینه ناشی از سفر به این کشور است.

بورسیه تحصیلی دانشگاه ادینبورگ

دانشگاه ادینبرگ نیز از جمله دانشگاه هایی است که بورس را برای افراد متقاضی در مقطع فوق لیسانس ارائه می دهد. بورسیه ای که توسط این دانشگاه ارائه می شود چیزی حدود 3000 هزار پوند در یک سال تحصیلی به دانشجو داده می شود.

بورسیه تحصیلی دانشگاه وب مینستر

دانشگاه وب مینستر این بورسیه را برای دانشجویان کشورهای در حال توسعه می دهد که می خواهند در مقطع فوق لیسانس در این کشور تحصیل کنند. این بورسیه تمامی هزینه های دانشجوی متقاضی بورس را می دهد این هزینه ها شامل هزینه شهریه دانشگاه، هزینه زندگی و البته هزینه سفر به این کشور است.

بورسیه تحصیلی دانشگاه لندن

این بورس از طرف دانشگاه لندن داده می شود. این بورسیه به افرادی داده می شود که می خواهند در مقاطع لیسانس و فوق لیسانس در این دانشگاه تحصیل کنند. این بورسیه فقط تعداد 50 دانشجو را تحت پوشش قرار می دهد و هزینه های فرد تا حدود 5000 پوند را پرداخت می کند.

بورسیه تحصیلی دانشگاه بریستول

یکی دیگر از دانشگاه هایی که قصد ارائه بورسیه برای دانشجویان متقاضی بورسیه تحصیلی انگلیس هستند را دارد دانشگاه بریستول است. این دانشگاه فقط چیزی حدود 5 بورسیه را به افراد جدیدی که می خواهند در مقطع لیسانس تحصیل کنند، می دهد. این بورسیه فقط چیزی حدود 8500 پوند است که تمامی شهریه های دانشگاه را پوشش می دهد.

فرصت های اخذ بورسیه تحصیلی انگلیس

فرصت های اخذ بورسیه تحصیلی انگلیس

هر ساله هزاران نفر در سرتاسر دنیا از تمامی فرصت های ایجاد شده برای اخذ بورسیه تحصیلی انگلیس استفاده می کنند. این بورس های تحصیلی برای تمامی افراد شامل کمک هزینه های تحصیلی و هزینه زندگی است. این کمک هزینه های ارائه شده متخصص به یک رشته و یا رشته ای خاص نمی باشد، بلکه این کمک هزینه ها مختص تمامی رشته ها و در مقاطع لیسانس و فوق لیسانس و دکترا هستند. بطور کل این بورسیه تحصیلی انگلیس فرصتی برای افراد فراهم می کند تا از بهترین شرایط استفاده کنند و از مزایای تحصیل در انگلیس بهرمند شوند.

نحوه ثبت نام برای بورسیه تحصیلی انگلیس

افراد متقاضی بورس می توانند برای دریافت بورسdi از دانشگاه های این کشور به سایت مراجعه کنند و فرم مخصوص بورسیه تحصیلی انگلیس را دریافت کنند. برای انجام کارها و آشنایی بیشتر به اصول تحصیلی انگلیس با متخصصین و وکلای مجرب ما تماس بگیرد تا قبل از هر اقدامی از روند کاری آگاه شوید.

وکلا و مشاورین حقوقی

دریافت بورسیه تحصیلی انگلیس فرصتی خوب برای متقاضیان تحصیل در این کشور است. تحصیل در این کشور از کیفیت های بالایی برخوردار است و این کشور دارای بهترین دانشگاه های دنیا است. پس شما نیز برای اخذ بورس به این موارد توجه کنید و زبان انگلیسی خود را تقویت کند. شرایط زندگی در این کشور را بسنجید و هزینه ها را برآورد کنید. البته نکته ای که از همه مهم تر است اطلاعات شما در این زمینه می باشد ، برای اخذ بورسیه تحصیلی انگلیس با وکلا و مشاورین موسسه حقوقی ما تماس بگیرید و از آنها درباره تحصیل و زندگی در انگلیس اطلاعاتی کسب کنید.

پس اگر شما نیز می خواهید سطح دانش خود را ارتقا دهید و از فرصتی بهتر برای تحصیل استفاده کنید و خواهان فرصتی برای اخذ بورس هستید با مشاورین و وکلای حقوقی تماس بگیرید و از تمامی شرایط آگاهی پیدا کنید. این مشاورین تمامی موارد مورد نیاز از جمله شرایط اخذ بورسیه، شرایط اقامت، ویزا، شرایط کار و زندگی و مدارک لازم برای درخواست بورسیه تحصیلی انگلیس و سایر کشورها را در اختیار شما قرار می دهند تا بدون هیچ مشکلی شما نیز بتوانید به تحصیل خود در این کشورها بپردازید. منتظر تماس شما برای دریافت اطلاعات درباره اخذ بورسیه تحصیلی انگلیس هستیم.

سایر نوشته های بورس تحصیلی:

تحصیل در مقطع دکترا در سوئد

بورسیه تحصیلی سوئد

یکی از مقاصد دانشجویان برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر می تواند سوئد باشد شما می توانید با کسب بورسیه تحصیلی سوئد یک راه مناسب

مطالعه »
انواع بورسیه تحصیلی ارمنستان

بورسیه تحصیلی ارمنستان

دانش‌پژوهان علاقه‌مند به ادامه تحصیل برای دست‌یابی به پیشرفت‌های علمی – پژوهشی بیش‌‌تر، در شرایط خوب و استفاده از فرصت‌های برتر دانشگاهی تمایل به استفاده

مطالعه »
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام کارشناس :
آتنا الوند
نام کارشناس :
فرهان مسعودی
نام کارشناس :
رها قلاوند